LANGUAGES

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AMATÖR BALIK AVCILIĞI BİR YAŞAM TARZIDIR

SAYFAM HAKKINDA

Fotoğrafım
Uzun zamandır amatör balıkçılık yapan bir ekip olarak tüm bilgi ve deneyimlerimizi paylaşım yapmak için bu sayfayı oluşturduk. Özellikle çipura avı ile ilgilendiğimiz için paylaştığımız bilgilerde genelde bu türden olacaktır.Faydalı olmak ve diğer arkadaşlara örnek olabilmek dileğiyle . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . All information and engaged in amateur fishing for a long time as one I created this page to share my experiences. In particular I am interested to hunt for sea bream will be shared with this kind of information generally. Hope to be friends, and other examples to be useful ..

İzleyiciler

2012 AVLARIM

17.03.2012 Karareis
Bu hafta (16-17 Mart 2012)  arkadaşlarım ile Karareis Koyuna ava gittik .
Cuma akşamı çok soğuk bir gece geçirdik . Balık soğuktan olsa gerek çok nazlıydı . Sadece 2-3 tane lidaki alabildik . Ateşin başında çaylarımızı içip sohbet ettik .
Fakat Cumartesi günü hava ısındı (17 C) ,balık coştu ve bizde nasibimize düşeni aldık . Ben oldukça güzel bir mırmır aldım . Bunlarda o avdan hatıra kalanlar .
24/03/2012 SEFERİHİSAR
Seferihisar  (Citta Slow)  sahilleri hep sakin ve temizdir . Balık yönünden sayıca az fakat trofe sayılabilecek balık yakalama şansımız vardır . Bu nedenle bu hafta da özlediğim bir sahilde av yaptım ve bu iri mırmırları aldım .

30-31 Mart 2012-Karareis
Her yıl Mart ayının son haftası , Karareis bana cömert davranır .  Bende yine bu haftasonu Karareis'e gittim . İyiki de gittim.Karareis bana yine çok cömert davrandı  .

07-04-2012 ALİAĞA
ALİAĞA bu hafta sonu lodos ve suyun kirli olmasından dolayı çok zayıf geçti .  Sadece bu misafir ve bol isparoz geldi . İsparozları suya iade edip , tek balıkla geri geldik .
22-23.04.2012
Çeşme bu hafta sonu yine güzel balıklar verdi . Balık çiftliklerinin atıkları suyu bulandırsa da,  balıklar benden kaçamadılar .

5.5.2012 SEFERİHİSAR SIĞACIK

Bu hafta bu güzel avlaktaydım ama nedense sadece 1 balık tutabildim . Galiba Ege denizi merkezli depremler etkiledi .

12.5.2012 ALİAĞA
Aliaağa av zamanı geldi artık . Mayıs başından sonra güzel ve çeşitli balıklar verir .Bu haftada işaretlerini vermeye başladı . Güzel bir barbun, çipura ve levrek karışımı bir av oldu . Herhalde ileride dahada güzel avlar yapacağız inşallah .

19.05.2012     FOÇA
Eski foçada olumsuz havaya rağmen güzel bir av oldu . Kuzeyden esen rüzgar, yosun getirdi, yemler yosunla örtülünce sıksık yem değiştirmek zorunda kaldım . Akşamüstü gün batımı harikaydı .

15.6.2012 Balıkesir Sazan Avım

İzmir den arkadaşlarım Orhan ve Yağız ile , Balıkesirde sazan avı yapmak için buluştuk.Doğa harika,hava harika balıklar harikaydı . Toplamda 7 sazan yakaladık . Sezonu iyi açtık, inşallah hep iyi geçer.

03.07.2012 Foça sazlıca da dostlarla
Sazlıcada İzmirden arkadaşlarla beraber av yaptık . Orda tanıştığımız Yalçın ve Müslüm çok uğraşmalarına rağmen bizim gibi şansları iyi gitmedi . Hiçbirimizin  şansımızın iyi olmadığı bu avda Yalçın arkadaşımın balıkları hepimizden iyiydi.

05.07.2012 ALİAĞA
Aliağa da levrek avlağımı ziyaret edip, kontrol etmek için arkadaşlarla kararlaştırdık . Gece 21 den sabah 6 ya kadar sadece 2 vuruş geldi,birini aldım .  Dolunay da işimizi epey zorlaştırdı..
08.07.2012 Aliağa
Yalovadan gelen kuzenim ve kayın biraderi ile Aliağaya Mırmır avı yapmaya gittik . Mırmırın yanında kargöz ve levrek te yakalandı . Keyifli ve güzel bir av oldu .

16-7-2012  40 C Sıcakta
40 derece sıcakta, su sıcaklığıda haliyle 28 dereceyi buldu.Bu durumda kıyı avı çok zorlaşıyor .Gece serinleyen suda, kıyılayan çipuraları bekeleyerek saat 2:00 da yakaladım.Sargoz da yanına hediyesi oldu..

8.8.2012 Aliağa
Ramazanda oruçlu iken herne kadar zor gelse de yerimizde duramadık ve düştük yollara.Hedefte Levrek vardı. Fakat levrekler hiç hareket etmedi. Bizim dışımızda balık tutan bile yoktu. Yanımızdaki avcılar bir tane kırlangıç tutmuşlardı. Sabaha kadar sadece resimdekiler tutulabildi.
02.03-9.2012 ALİAĞA
 Aliağada lidakilerin boy gösterecek sezonu gelmişti. Fakat rüzgar pek müsait değildi. Arkadaşlarla beraber(Güngör abi,Recep,amcası ve Cihan) Aliağadaki avlakta buluştuk. Recep şanslıydı,iyi balıklar aldı. Bende bir lidaki ve çok miktada limit altı lidaki aldım. Küçükleri suya geri saldık.Hava doğu esince burası iyi av vermiyor.

13.9.2012 Aliağa avı
Hava biraz serinleyince daha verimli av yaparız ümidiyle gittiğimiz Aliağadan yine az bir balıkla döndük.400 gr cıvarında bir çipura ve 2 adet mırmıra birde barbun ekleyebildik.

21-22.9.2012 ÇAKMAKLI
Çakmaklı verimli aylarına giriyor.Bu mevsimde iyi sargoz ve çipura alacağımız ümidiyle gittiğim avdan memnun döndüm.Cuma gece hava daha düzgün olsaydı,herhalde daha o kadar verimli bir av olacaktı.
19-20 Ekim 2012 Aliağa
Kuvvetli poyraza rağmen bir gecede aldığımız balık fena sayılmaz.Sabah rüzgardan rahatsız olmaya başlayınca avı sonlandırdık.

10.11.2012 Aliağa
Kasım ayının gelmesi ile göç eden çipuraları avlama zamanı geldiğini düşünerek Aliağa da bir gece ve sabah avı yaptık.Sonuç güzeldi.Fakat çipuradan çok oldukça iri sayılacak  karagözler ve birkaç saragozda avımızda yakalandılar.

17.11.2012 ALİAĞA
Bu hafta rüzgar ters olduğu için geçen haftaya nispeten balık az oldu.Yine de gelen Barbun neşemizi getirdi.
 23.11.2012 YENİFOÇA
Bu hafta epeydir rastgelmediğim güzel bir eşkina yakaladım.Çipura yine kıttı.Sargozlar bu yıl daha fazla nasip oldu.