LANGUAGES

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AMATÖR BALIK AVCILIĞI BİR YAŞAM TARZIDIR

SAYFAM HAKKINDA

Fotoğrafım
Uzun zamandır amatör balıkçılık yapan bir ekip olarak tüm bilgi ve deneyimlerimizi paylaşım yapmak için bu sayfayı oluşturduk. Özellikle çipura avı ile ilgilendiğimiz için paylaştığımız bilgilerde genelde bu türden olacaktır.Faydalı olmak ve diğer arkadaşlara örnek olabilmek dileğiyle . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . All information and engaged in amateur fishing for a long time as one I created this page to share my experiences. In particular I am interested to hunt for sea bream will be shared with this kind of information generally. Hope to be friends, and other examples to be useful ..

İzleyiciler

2013AVLARIM

23.2.2013 Aliağa Avım
Bir çok denemeden verim alamadığım 2013 te  bu hafta da çok verimli olmasa da en azından kayda değer bir dil balığı alarak   2013 sezonunu açtım.Cuma gecesi, başlayan yağmur Cumartesinin  ilk saatlerine kadar yağdı.Şemsiyemizin altında yağmuru izlerken Güzelhisar çayının getirdiği sazlar dikkatimi çekti.Tüm sahil ve kıyı sazla dolmuştu.Sabahın ilk ışıklarına kadar 6-7 kişi at-çek levrek denemesi yaptık,fakat denemeler boşa çıktı.Sabah ilk önce bir dil balığı sonrasında da 25 cm civarında bir lidaki ile asvımı sonlandırıdım.

01-03-2013 ALİAĞA
Levreklerle olan hesabımız geçen hafta yarım kalmıştı.İnatla levreği tutmak için uğraşıp en sonunda 1 tane de olsa levreği aldım.Yaklaşık 40-45 cm civarındaydı.Oldukça yorucu olan at-çek avcılığı çok zor.Kıyı, dip oltası ile alınan balıklar daha az zahmet gerektiriyor.

15-03-2013 ALİAĞA
Aliağa da yine levreklerin peşindeydik.Fakat lodos müsaade etmiyordu.Bizde mırmırları Yalçın kardeşimle avlayıp keyif aldık.

27.04.2013 ALAÇATI-MERSİNKOY
Arkadaşlarım Hasan Balıkçı veYalçın ile bu hafta sonu güzel bir av yaptık.İlk gece çıkan balıkları orada güzelce temizleyip bayatlatmadan hallettik.Son olarak çıkan levrek te eve gelmeye hak kazandı.Hava lodosa döndüğü için av çok bereketli değildi.Çipuralar renk olarak solgun duruyor,çünkü havyarı yeni attıkları anlaşılıyor.

20.05.2013 Aliağa
Aliağada çipura peşindeydim.Fakat hiç hareket olmadı.Sadece bir mercan dip oltasına geldi.Sabah erken saatte sudaki oynaklara at çek yaparak hiç beklemediğim, bu güzel istavritleri tuttum.

25.5.2013 ALİAĞA:
Aliağa orijinal çipura avlama zamanı gelmişti.Levrek yönünden çok kötü geçen bir sezondan sonra çipuralar daha güzel avlar yaptıracak herhalde.

01.06.2013 Aliağa
Aliağa erken saatlerde güzel avlar yaptırdı yine. Güzel balıklar geldi oltamıza. Fakat lodos olmasa daha fazla balık tutacaktık..

22.6.2013 ALİAĞA:
Bu hafta kuvvetli poyraz nedeniyle mırmırların boyutları oldukça iyiydi. Bir adet lidaki ve kefallerde ekstra olarak geldiler. Haftaya sanırım çipura çok verimli geçecek..

29.6.2013 Yenifoça (Gencelli)
Yalçın ve Ahmet arkadaşlarım hiç ummadığım bir anda balığa gitmeyi teklif etti.Sadece akşama av yaparız sabaha döneriz dediler.Hadi öyle olsun dedim, sonuç böyle oldu.Hava gece yarısına kadar sert poyrazdı, sonra yattı.Balıkta yattı.

06.07.2013 AYVALIK
Ayvalık tatilinde fırsatı değerlendirip Bayram arkadaşımla beraber av yaptık. Gece 3 saat kadar süren avın sonunda  toplamda 8 balıkla döndük. Hava kuvvetli poyraz olduğundan avı uzatmamızı engelledi.

13.7.2013 FOÇA
Ramazan ayı olması nedeniyle iftar-Sahur saatleri arasında yaptığımız bu avda sabaha kadar ısrarla gelmeyen mırmırlar ,sabahın ilk ışıklarıyla oltamı ziyaret ettiler. Hemde oldukça iyi boylarda mırmırlar geldi.

21.8.2013 ALİAĞA
Hala oğlum ile Aliağada, çok iri bir Mırmır  rastgeldi. Birde çipura yakalayınca çok keyif aldık.

12.10.2013 İZMİR
Balık avını özlediğim bir anda sürpriz yapan lidakiler, güzelbahçede peşpeşe geldi. Bakalım ne kadar burda kalacaklar.Malum göç zamanı.
 18.10.2013 ALİAĞA:
Duyumlar aldığım Aliağadan,Bayram şekerleri tadında balıklar almayı umarak, Aliağa taşlı merada ava gittik. Balık, saat 19-24 arası coştu. Fakat  saat  01 den sonra hava bozunca toplandık ve döndük.Yanlış iğne ve misina seçimi en az 5 balık kaçmasına sebep oldu.

25.10.2013 İzmir:
Mesai arkadaşlarımla akşamüstü gidip,gece 03:00 e kadar yaptığımız av da bu 6 lidaki ve 25 cm civarında olan barbun oltalarımı şenlendirdi.Mamun tercih etseydim daha iyi av yapacağımı tahmin ediyorum.
28.10.2013 ALİAĞA:
Çok güzel bir havada bu kadar verimsiz bir av yapmamıştım.Gelen lidakilerin çoğunu Osman abim yakaladı, biz İrfan abi ile sadece 2 şer tane tuttuk.Aliağa bayram yeri gibi olmasına rağmen kimse de balık yoktu.Balıkların çoğunu gece tuttuk.Gece ayazda kimse dayanamadı,sadece bizimle beraber bir ekip daha vardı.7 lidaki 2 barbunla günü kapattık.
16.11.2013 ALİAĞA
Nevzat arkadaşımın tekneyle kısa bir av yaptık.Bana hep karagöz ve mercan denk geldi.Nevzat çipura,barbun,ahtapot ve karagöz bol miktarda yakaladı.Ne de olsa avlakta misafirdim ama yinede güzeldi.

07.12.2013 FOÇA:
Foçada 0 C  soğuğa rağmen gece avı yaptık.Sadece tek bir saragoz teselli ikramiyesi oldu.Levrekler ortalıkta yoktu..